اهواز ، خیابان کاوه ، کوچه یوسفی ، فروشگاه اهوازتل
با ما تماس بگیرید
06132231540
دسته‌بندی کالاها

شرایط خدمات پس از فروش

شرایط بازگشت کالاهای دیجیتال در طی گارانتی 7 روزه‌ی اهوازتل (فاقد گارانتی شرکتی)

 مقررات ضمانت 7 روزه بازگشت کالا 

شرایط استفاده از این ضمانت و بازگرداندن کالا تنها برای مشتری و مصرف کننده کالا می باشد و بدیهی است که سفارش یک کالا به تعداد به عنوان مصرف کننده محسوب نشده و شرایط استفاده از این ضمانت را طی هر شرایطی باطل خواهد کرد.

خریدار برای استفاده از ضمانت 7 روزه موظف به رعایت تمامی بندهای ذکر شده و حفظ تمامی شرایط است،درغیر اینصورت ضمانت باطل و در دسترس نخواهد بود. 

با چه شرایطی میتوانم از ضمانت 7 روزه استفاده کنم ؟؟ 

- در صورت انصراف از خرید

اگر به دلایل موجه از خرید کالا منصرف شده باشید، تنها در صورتی که بسته بندی اصلی محصول از شرایط اولیه خارج نشده باشد میتوانید از ضمانت 7 روزه بازگشت استفاده نمایید.

هرگونه تغییر در جعبه اصلی ،اعم ار خراشیدگی هولوگرام،برچسب ها،کارتن،نایلون و شیرینگ دستگاه شرایط استفاده از این ضمانت را باطل خواهد کرد.

  • بازگشت کالا پس از تایید کارشناسان اهوازتل امکان پذیر خواهد بود. 
  • در صورت انصراف شما کاربر گرامی از خرید کالا،تنها 7 روز پس از دریافت کالا باید انصراف خود را به اهوازتل اطلاع دهید. 
  • کوپن های تخفیف استفاده شده در خرید به صورت مجدد قابل استفاده نخواهند بود و در زمان بازگشت وجه کالا فقط وجه دریافتی از مشتری مسترد خواهد شد. 
  •  در صورت انصراف قبل از ارسال کالا توسط اهوازتل لطفا مراتب انصراف خود را هر چه سریعتر به اطلاع کارشناسان برسانید. 
  • هزینه حمل و نقل عودت کالا در صورت انصراف از خرید به عهده مشتری محترم خواهد بود. 
  • در صورت وجود هدیه همراه کالای خریداری شده ،هدیه باید حتما به همراه کالا عودت داده شود. 
  • ·لازم به ذکر است کارتن دستگاه باید به صورت اولیه بازگردد.در صورت نوشتن ،خط خوردگی ،چساباندن برچسب و... شرایط استفاده از ضمانت باطل خواهد شد. 

     در صورتی که کالا مغایرت فنی داشته باشد.

  • اگر به هرعلت کالای دریافتی از لحاظ مشخصات فنی و یا ظاهری دارای مغایرت باشد،شما کاربر گرامی میتوانید نهایتا تا 48 ساعت پس از دریافت کالا موارد مغایرت رابه اطلاع کارشناسان اهوازتل برسانید.
  • در صورتی که مغایرت طوری باشد که بدون استفاده از دستگاه قابل رویت باشد (مانند مغایرت در اطلاعات درج شده روی برچسب دستگاه ) مشتری می بایست بدون استفاده از دستگاه موارد را طی 48 ساعت پس از تحویل به کارشناسان اعلام کرده و کالا را به شکل اولیه باز گرداند.
  • کارتن دستگاه بدون ایجاد تغییر،خط خوردگی،نوشتن آدرس ویا برچسب روی آن به همراه کلیه لوازم باید به شکل اولیه برگشت داده شود. 
  • در صورتی که تشخیص مغایرت بدون بازکردن بسته بندی اولیه قابل رویت باشد،مشتری نباید بسته بندی را باز کند و کالا با همان بسته بندی اولیه برگشت داده شود. 
  •  تصاویر استفاده شده در سایت اهوازتل ،در صفحات محصول تنها برای راهنمایی کاربران و خریداران محترم است و ممکن است تفاوت هایی با محصول خریداری شده داشته باشد، بنابراین ملاک مغایرت محسوب نمیشود

     

-  خسارات احتمالی در حمل و نقل و یا مفقودی کالا 

  • اعلام موارد آسیب ناشی از حمل و نقل تا 24 ساعت پس از تحویل قابل پذیرش خواهد بود و فقط با صورتجلسه شرکت حمل و نقل کننده امکان پذیر است. 
  • در صورتی که خریدار در لحظه تحویل متوجه آسب کالا شود،قادر به عدم تحویل کالا می باشد. 
  • همچنین در طی این 24 ساعت کارتن بسته بندی و کارتن اصلی دستگاه باید سالم نگهداری شده و در حین بازگشت همراه کالا بدون خط خوردگی ،نوشتن ؛چسباندن برچسب و یا هر گونه توضیحات عودت داده شوند. 
  • در صورت مشاهده کسری سفارش ،نماینده شرکت حمل موظف است وزن کالای تحویلی را مطابقت داده و در صورت وجود مغایرت پس از صورتجلسه و اعلام موارد کسری  خریدار میتواند سفارش را تحویل نگیرد. 
  • درصورت عدم تطابق کالای تحویلی و یا تعداد آن با سفارش صورت گرفته در حضور نماینده شرکت حمل و یا نبود صورتجلسه، اهوازتل در این خصوص هیچ مسولیتی نخواهد داشت.  
  • در صورتی که سفارش ارسالی مشتری ،توسط شرکت های حمل و نقل مفقود شود، اهوازتل تمامی مسولیت را به عهده گرفته و مبلغ دریافتی از مشتری به صورت کامل مسترد خواهد شد.

 

- در صورتی که کالای خریداری شده ایراد فنی داشته باشد  

  •  در صورتی که کالای خریداری شده دارای گارانتی شرکتی باشد تمامی مسائل و مشکلات ناشی از ایرادات فنی و یا خرابی دستگاه به عهده شرکت خدمات گارانتی مربوطه میباشد  و اهوازتل در این خصوص تنها راهنمایی لازم را به مشتری اراِئه خواهد کرد .
  • در خصوص مشکلات مربوط به کد فعالسازی و ایرادات مربوط به رجیستری ،تنها شرکت گارانتی کننده دستگاه پاسخگوی خریدار محترم خواهد بود.

  - ضمانت 7 روزه دستگاه های فاقد گارانتی با اهوازتل

  • چنانچه دستگاه خریداری شده فاقد گارانتی شرکتی باشد، اهوازتل مطابق قوانین ضمانت 7 روزه دستگاه را با شرایط ذکر شده گارانتی خواهد کرد و تنها 7 روز پس از تحویل کالا به خریدار،فرصت اعلام خرابی و ایراد فنی وجود دارد.
  • لازم به ذکر است ضمانت 7 روزه اهوازتل در خصوص ایرادات فنی، فقط شامل دستگاه های فاقد گارانتی بوده و مسئولیت ایرادات فنی تمامی کالاهایی که دارای گارانتی شرکتی میباشد به عهده شرکت خدمات گارانتی مرتبط با همان کالا میباشد. 

• شرایط این ضمانت فقط در صورت ایراد فنی قابل استفاده است و در صورت خرابی های ناشی از هر گونه ضربه خوردگی،شکستگی،تماس با مایعات،رطوبت،نوسانات برق،نصب نرم افزارهای غیر مجازومواردی اینچنین ،ضمانت باطل خواهد شد.

•  کارتن دستگاه باید تا انتهای مهلت 7 روزه صحیح و سالم نگهداری شود تا در صورت تشخیص وجود ایراد فنی به صورت اولیه بازگردد.در صورت نوشتن ،خط خوردگی ،چساباندن برچسب و... شرایط استفاده از ضمانت باطل خواهد شد.

چه مواردی موجب ابطال ضمانت 7 روزه اهوازتل برای دستگاه های فاقد گارانتی میشود؟

لازم به ذکر است ضمانت  7روزه اهوازتل در خصوص ایرادات فنی، فقط شامل دستگاه های فاقد گارانتی بوده و مسولیت ایرادات فنی تمامی کالاهایی که دارای گارانتی شرکتی میباشند به عهده شرکت خدمات گارانتی مرتبط با همان کالا میباشد.

تعدادی از اقدامات ناصحیح که موجب آسیب به دستگاه و خارج شدن دستگاه از ضمانت 7 روزه اهوازتل میشود  شامل موارد زیر است

  • نگهداری یا استفاده ناصحیح از دستگاه،هرگونه ضربه خوردگی و شکستگی،تماس با مایعات ورطوبت وگرد و غبار،نصب نرم افزار و برنامه های غیر مجاز
  •  خرابی به دلیل استفاده از لوازم جانبی،باتری غیر اصل و تایید نشده از طرف شرکت سازنده
  •  مخدوش شدن و یا تغییر شماره سریال (IMEI) در کارت گارانتی و کارتن دستگاه 
  • لازم به ذکر است این ضمانت شامل لوازم جانبی شامل لوازم جانبی دستگاه مانند: باتری،هندزفری،شارژر و دیگر متعلقات نمیگردد.